Publicat pe

In deschidere

Laura Careafostcu: Nu va suport. Sunt importanta. Aproape blonda.
Cri, cri, cri.. Am facut blogul pentru ca va era dor de mine si ma sunati intr`una ” LAURA FA`TI BLOG ! NU PUTEM TRAI FARA A TE COMENTA PE TINE ! ESTI ATAT DE TARE !” inchei citatul. Am o parere despre orice si bineinteles ca este cea mai buna parere ! Glumeam, Doamne fereste.. nu sunt d`aia. Momentan ma tratez in cadrul Universitatii Bucuresti la Facultatea de Psihologie si stiinte ale pulii. La ora asta nu am prieten. Am pantaloni cu talie inalta si sunt gri. Vreau si eu un prieten homosexual deocmada ma multumesc cu Alina, desii ma inchide in debara si atunci cand imi da drumul ma tranteste pe canapea si nu mai continui. Atat. Aaaa si am doua sprancene si pot sa fumez cu piciorul !

Alina Royksopp: Da. Pe mine nu ma suna lumea sa`mi zica de blog, ma suna doar ca sa`mi readuca aminte cat de geniala pot fii. Laura a zis sa scriu ca sunt cea mai mare artista, dar eu o sa mint ca sunt la mate- info ca sa par mai cultivata. Imi plac baietii homosexuali ( deja aud criticile din partea unor persoane prea putin interesante cu care ma pot sterge la cur). Nu am inchis`o in debara, e nebuna.. se inchide singura. Degeaba zice ” da, sigur”.. asa imi arata ca se oftica pentru ca o dau de gol. Totu`i chill la mine. Da.

4 răspunsuri la „In deschidere

  1. nume ⋅

    Esti penibila.

  2. BGD ⋅

    Congratz 😛

  3. Ghinda

    Deci lesin :))))) =)))) aaa si k sa ma exprim in termeni manelo`cocalari …..Bine`ssssss

Lasă un răspuns

